Okay...lets go!
Vi sender dig lidt mere info...eller ringer, du bestemmer!
 
 Jeg er frisk, giv mig bare et ring.
 Jeg er ikke helt solgt, send information.




Kode
Kode:

top
Print side Tilføj til favoriter E-mail side 

Street sampling, den direkte
kontakt med forbrugeren

Street–events er populære

Den mest populære sampling metode er street–events, hvor vi stiller piger og/ eller drenge ud i byen, på gaden, nøjagtigt målrettet til, hvor de ønskede brugere befinder sig. Det kan for eksempel være ved traffikknudepunkter og foran shoppingcentre, i forbindelse med premierer til teatre, biografer og messer. Det kommer helt an på målgruppen og produktet.

Fordelen ved sampling og street-events er, at man kan være mere målrettet

Den direkte kontakt med forbrugeren, samt dét, at prøven er gratis, skaber en villighed og en nysgerrighed, som åbner op for en positiv awareness overfor produkter og brands. Forbrugerne skal ikke selv tage initiativ og desuden er det gratis. Det giver nye kunder i butikken, derfor er sampling ret effektivt.

Lad os lave din næste kampagne

Gratis prøver er en meget direkte måde,
at få skabt opmærksomhed på

Hør mere om sampling

Copyright © Free-Card ApS - All Rights Reserved.

webpage.io Content Management System.